zondag 5 januari 2014

VALENTINO, OH VALENTINO

Valentino... Zucht. Ik ben helemaal geen haute-couture meisje. Ik weet dondersgoed dat ik hoogst waarschijnlijk de rest van mijn leven kleding van "gewone" winkels zal dragen en ik heb daar geen problemen mee, hoort bij mijn stijl en wie ik ben. Valentino daarentegen is de grote uitzondering op deze regel. Ik ben gek op Valentino en zijn jurken, met al hun prachtige details. Ooit wil ik een Valentino jurk in mijn kast hangen, voor hele speciale gelegenheden.

Zoals dit prachtige blauwe exemplaar, dit is toch perfectie? Ik ben zo gek op de ingetogenheid die Valentino in zijn jurken verwerkt. Bijna al zijn jurken hebben een hoog decolleté en zijn lang, zoals de vrouw die erin rondloopt echt tot haar recht komt in al haar eigen schoonheid.


Vooral zijn kortere jurkjes zijn erg draagbaar!
Helaas duurt het nog wel een hele hoop uurtjes kassadraaien bij de supermarkt voor ik eindelijk mijn Valentino jurk in de kast mag hangen. De pret mag het niet drukken, want elk vrije centje dat ik heb verdwijnt braaf naar mijn spaarrekening. Tot die tijd vermaak ik me met dit soort dingen:

Valentina is het heerlijke geurtje van Valentino die ik onlangs aan mijn collectie toe heb mogen voegen. Deze geur past zo goed bij mij dat het bijna eng is. Het is een vrouwelijke en klassieke kleur, maar er zit toch iets fruitigs en edgy aan. Het is niet je standaard vrouwengeurtje (denk Chanel no. 5 etc), maar hij kenmerkt de moderne vrouw zo goed. Ik draag hem bijna elke dag met veel liefde! 



Wat zijn jullie favoriete designers en waarom? 

Kus, 
Em

Bron plaatjes: http://www.weheartit.com

1 opmerking:

  1. Valentino, snif, zo mooi! <3
    Ik wacht nog steeds op een rijke man...

    BeantwoordenVerwijderen