vrijdag 17 januari 2014

LAYING OUT MY WINTERCLOTHES



Jas: Monki / Blouse: Monki / Legging: Zara / Schoenen: Boohoo


Hallo mijn lieve lezers en lezeressen!

Dit is nog eens wat anders dan mijn bekende stads-uitzicht. Ik spendeer de rest van deze week en het weekend bij mijn lieve vriend, die toevallig uit een gehucht in een weiland komt. Nee oke grapje, Spaarndam valt best mee en het is best dichtbij Haarlem als je het zo bekijkt. Het is niet Utrecht, maar ik vermaak me hier wel.

Onlangs heb ik mijn hele kast uitgekozen en bij het uitpluizen ervan kwam ik deze blouse weer tegen. Om eerlijk te zijn was ik 100% vergeten dat ik deze blouse uberhaupt had gekocht, wat zonde is maar helaas wel de gang van zaken bij mij in huis. Het is een denim blouse waar twee verschillende kleuren spijkerstof in verwerkt zijn, het "lichaam" is van een lichtere kleur, en de twee zakjes op de voorkant en de mouwen zijn van een wat meer donkere spijkerstof.

De legging is echt al een tijdje mijn go-to broek voor als ik even iets wil dragen wat vooral gewoon heel lekker zit en waar ik me de rest van de dag geen zorgen om hoef te maken. Ik loop erg vaak in panty's met korte broekjes of rokjes, maar vaak gaan die verrekte panty's tegen de helft van de dag aan in de scheur of kruipen ze op plekken waar ze niet horen te zitten. Als ik gewoon een comfy dagje wil is dat niet echt ideaal. Om te combineren met deze legging kies ik vaak voor een wat groter of wijder bovenstuk, omdat het anders een beetje zo'n Shaniqua-legging wordt (beetje ordinair dus), en ik kies vaak voor hogere sokken met laarsjes. Vandaag draag ik mijn cut-out boots van Boohoo erbij, die ik de laatste tijd vaker draag omdat ik ze zo vaak mogelijk wil dragen voor het straks niet meer kan in verband met regen of sneeuw.

Tell me what you think!

xoxo,

Em.

P.S: Thanks aan mijn lief voor het maken en nabewerken van de foto's. Dit kan mijn iPhone niet!
P.P.S/P.S.S (ik weet niet meer precies welke het is): DE JAS IS TERUG!

1 opmerking: