donderdag 9 januari 2014

SLEEPLESSNESS

Even een kletspraat-post hoor. Ik probeer me altijd zo netjes mogelijk te houden aan mijn 7-uur-slaap regel, maar op avonden als deze vervloek ik het. Morgenochtend wil ik om 10 uur wakker worden zodat ik voor ik moet beginnen met werken nog even het een en ander op kan ruimen en schoon kan maken in huis voor ik moet werken. Ook wil ik graag even de stad in, om even wat anders te doen dan werken. Helaas betekent 10 uur opstaan met mijn 7 uurs regeling dat ik over een kwartier precies moet slapen, en laat dat nou eens even net niet lukken. Ik lig al twee uur te draaien en te doen, en ik val maar niet in slaap. Mijn muziek is te leuk, mijn telefoon is te interessant (ook al is er niemand meer om tegen te praten en heb ik de blogposts van de afgelopen 10 maanden nu ook wel gelezen). Het is gewoon echt weer zo'n nacht waarvan ik nu al weet dat ik morgen de hele wereld ga vervloeken als om 10 uur mijn wekker schreeuwt. 

Hebben jullie ook wel eens van die stomme afspraken met jezelf waar je dan achteraf van baalt? Ik dus wel helaas... 

Kus,

Em. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten