donderdag 16 januari 2014

Good morning!

Zo, goedemorgen...

Het weekend staat om de hoek, maar je weet dat er nog twee tergend lange dagen aan komen. De hele donderdag en vrijdag zijn voor mij net zo vervelend als het laatste uurtje werken op vrijdag. Je zit maar te wachten en te wachten, want je bent al over de helft en dus gaat je hoofd weer naar weekend.

Iedereen klaagt altijd over maandag, want oh maandag is zo verschrikkelijk en blah blah blah. Ik vind maandag een prima dag. Zondagavond lig ik altijd vroeg in bed, ik realiseer me dan dat er weer een nieuwe week voor de deur staat en dat ik in die week hard zal moeten werken. Op maandag stort ik mezelf vol moed de strijd in. Dat power-gevoel houd ik altijd ongeveer 3 dagen aan. Op woensdag werk ik altijd tot 's avonds laat, en dan is mijn energie zo goed als op. Gisteravond weer zo'n avond. Veel te lang overgewerkt, lekke band en dan kom je thuis en verbrand je, je hand aan een bord dat op magische wijze in de oven stond. De oven die uiteraard al twintig minuten stond voor te verwarmen voor je pizza. Pizza blijkt niet lekker te zijn, kortom ongeluk. Dan word ik 's morgens weer wakker en dan ben ik chagrijnig. Want ik heb een brandblaar op mijn vinger, mijn rug doet pijn en ik word weer eens wakker met hoofdpijn.

En dan begin je aan je dag. Wat ik ook doe met mijn dag, of het nou naar school gaan, bloggen of werken is, het duurt verschrikkelijk lang en ik heb er geen zin in. Weekend is close, yet so far away..

Anyways.
Wat jullie verder van mij kunnen verwachten deze week is een blogpost over het overlijden van mijn Ayvo gezichtsreiniger die ik gereviewd heb, en een outfitje die zaterdag of zondag online komt.

Cheers to the fucking weekend alvast maatjes!

Xoxo,

Em

2 opmerkingen:

  1. Oh bah, bad luck brian. Ik heb nog even vakantie, ik wrijf niks in hoor, en daarna heb ik 4 dagen in de week school waaronder vrijdag vrij. Ik wrijf nog steeds niks in..
    Nee ik ken het zeker afgelopen 20 weken om half 7 van huis weg en pas in de avond om 8 uur thuis, en dan alle bad luck dingen zoals treinen die niet rijden terwijl je zeik nat bent geregend en je nog gezellig sinterklaas moet vieren bijvoorbeeld. Ik heb nu gewoon even geluk de aan komende weken..
    Zwaar leven hebben wij mensen toch..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha vooral dat van die treinen herken ik echt heel erg! Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik regelmatig om half 7 de trein hebben als ik op tijd op school wou komen en de drukte een beetje wou ontlopen. Dan sta je met je slaperige hoofd op het station en dan kom je erachter dat je trein helemaal niet rijdt omdat er weer eens blaadjes op het spoor liggen ofzo, echt verschrikkelijk!

      Verwijderen