donderdag 16 januari 2014

AMISET

Mensen die veel blogs lezen zullen ongetwijfeld vaak genoeg gehoord hebben van het merk Amiset en wat het voor je zou moeten doen. Helemaal geprikkeld door mijn "gezonde levensstijl" á la 2014 besloot ik om het ook maar eens het voordeel van de twijfel te geven.





















Zo, kijk eens aan. Twee hele potjes. Ik zal ze stuk voor stuk voor jullie reviewen! Even voor de goede orde, ik gebruik deze producten nog niet lang genoeg om er een uitgebreide review met resultaten van te geven, alleen mijn eerste indruk en wat het op de korte termijn doet.

Green Tiger (green tea fat burner):
Groene thee, maar dan koud. En extra bevorderend voor je vetverbranding/stofwisseling. Ik vond het maar een mooi verhaaltje, maar dit potje was vrij goedkoop, dus ik dacht ik ga ervoor. Dit potje met poeder kost bij De Tuinen €10,49. In mijn beleving was die van mij uit de winkel wat goedkoper, maar de website zegt toch echt dit. Ik vind dit maar een raar goedje. Om nou te zeggen dat het heerlijk is zou een overstatement zijn, maar zeggen dat het vies is, is ook weer niet helemaal waar. Het smaakt naar groene thee, maar dan zoeter. Ik drink zelf mijn groene thee altijd met citroen, dus ik snap waar de smaak vandaan komt. Dit spul laat me echt plassen als een lekke bosbes. Excuse my language, maar het is echt niet normaal. Toen ik begon met het drinken van dit spul (ik drink gemiddeld twee tot vier glazen per dag) dacht ik echt dat ik een blaasontsteking had, want mijn hemel, niet normaal meer. Ook raak ik van dit poedertje behoorlijk vol. Ik heb vaak na het drinken van dit spul niet zo veel eetlust meer. Het is een beetje een apart gevoel, misselijk is anders maar het komt wel in de buurt van misselijkheid. Niet op een negatieve manier in ieder geval. Anyway, ik weet het nog niet zo goed. Het is best goed te drinken en als het goed voor me is, hey why not. Op de ingrediëntenlijst staat niet veel speciaals, het enige wat me echt opviel is dat er taurine in zit. Voor de mensen die niet weten wat taurine is, je kan hier klikken om er een korte uitleg van te lezen. Het komt er in ieder geval op neer dat je hart wat sneller gaat kloppen van taurine en dat je wat sneller het gevoel krijgt dat je veel energie hebt. Taurine zit dan ook in veel energie drankjes. Ik word er een beetje zenuwachtig van, wat zweterig en ik krijg hartkloppingen. Dit vind ik weer een stuk minder fijn.

Lemon Jack (eetlustremmende dieet drink):
Het eerste wat belangrijk is om te weten als je dit goedje gaat drinken, is dat het absoluut geen vervanger is voor een gezonde maaltijd of een goede workout. Het is slechts en alleen bedoeld om te drinken vóór je maaltijd als je hongerig bent, zodat je niet door honger gigantische porties gaat zitten schransen. Ik vind dit wel heel belangrijk om er even bij te zetten, het staat namelijk ook expliciet op het doosje. Dit spul is geen vervanging voor wat voor maaltijd dan ook, het is niet de bedoeling dat je het drinkt en dat je dan niet meer gaat eten. Je drinkt het 30 minuten voor je maaltijd, en dan hoort je hongergevoel wat gedempt te worden zodat je een gezonde maaltijd kan eten zonder dat je te snel of te veel eet. Zo. Dit spul. Ik vind het in ieder geval een stuk lekkerder dan de Green Tea, laten we dat als eerste even stellen. Het is een stuk frisser en je keel wordt er minder droog van. Ik neem dit spul vaak mee in een flesje naar mijn werk, zodat ik af en toe even een slok kan nemen en dan een goede maaltijd kan eten. Het helpt, voor mijn gevoel, maar ik heb ook het idee dat het heel erg tussen mijn oren zit. Dit potje kost namelijk €21,99 bij De Tuinen en van mij mag het voor zo'n prijs best een verschil maken. Je moet niet verwachten dat je er binnen twee dagen super slank van wordt, maar het mag best helpen. Ik vind het niet erg om te drinken en als het voor mijn gevoel werkt is dat alles wat er nodig is!


Puntje bij paaltje ben ik best tevreden over deze producten. Over de effecten op lange termijn kan ik nog niet zo veel zeggen omdat ik ze niet op de lange termijn heb uitgeprobeerd, maar op de korte termijn bevalt het (op het plassen na) echt heel goed! Beide producten werken heel simpel, je gooit 1-2 theelepels (voor de Lemon Jack raad ik twee aan, voor de Green Tiger is eentje echt genoeg) door een koud glas water en drinken maar.

Let wel goed op je glazen bij deze producten. Als je een groot longdrinkglas neemt en je roert niet af en toe goed, geeft vooral de Green Tiger echt gigantische aanslag op je glas. Ook smaakt de onderste slok dan echt alles behalve goed (lees gerust heel erg vies)

Hebben jullie ervaringen met dit soort poedertjes of drankjes? En heeft het voor jullie op de langere termijn geholpen?

xoxo,

Em

Geen opmerkingen:

Een reactie posten