dinsdag 26 november 2013

I love.....

Yes, I love!

Links: Lippenbalsem / Rechts: Handcreme
Eens in de zo veel tijd loop ik eens naar binnen bij de Douglas. Gewoon, omdat ik het daar zo lekker vind ruiken, omdat ze bij de winkel in Utrecht ook een Mac counter hebben (hehe) en omdat ze vaak dit soort dingetjes in het assortiment hebben.

"I Love..." is een heerlijk meisjesachtig en fruitig merk. De verpakkingen zien er vrolijk en kleurrijk uit en als je de dop eraf haalt (of open maakt, whatever floats your boat) komt er een geur naar je neus toe drijven waar je spontaan verliefd op wordt. Ik heb twee producten van dit merk, een handcreme die naar bosbessen ruikt, en een lippenbalsem die naar bessen (frambozen en bramen) ruikt. Vooral de handcreme vind ik echt heerlijk. Sommige handcremes laten zo'n vervelende vettige laag achter op je handen, deze trekt in en voelt gewoon heel fijn en zacht. Het lippenbalsem moet ik nog even aan wennen. Dat komt denk ik omdat ik eigenlijk alleen Labello/Vaseline gebruik als ik geen lippenstift draag (wat bijna elke dag is). Het geurtje is voor mij een beetje nep en hij voelt ook niet echt super fijn. Hij trekt snel in mijn lippen, maar op een vervelende manier. Ze worden er niet zachter van, maar juist droog en ik krijg er allerlei velletjes door. Jammer!

Het fijnste aan deze producten heb ik tot het laatst bewaard. Ze zijn namelijk ontzettend gunstig voor je portemonnee! Hoera! Bij de Douglas ben ik gewend toch wel een flink prijskaartje te hebben bij de kassa, maar deze spulletjes vallen reuze mee. De handcreme was uit mijn hoofd €6, de lippenbalsems zijn €3 of €4.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd op zoek naar een goede handcreme en deze klinkt fijn.
    Voor de prijs kan ik hem altijd een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem zeker aanraden! Ik heb hem standaard in mijn tas zitten en smeer toch minimaal drie keer per dag even een laagje op mijn handen, vooral als ik aan het werk ben of als ik het koud heb!

      Verwijderen