zaterdag 23 november 2013

De ruitjesbloes

Jas: Primark/Blouse: Urban Outfitters/Broek: Monki/Schoenen: Urban Outfitters
Zo, maar weer eens een outfit postje hé. Vorige week heb ik weer eens een bezoekje aan mijn ouderlijk front gewaagd, en mijn zusje was zo lief in de kou wat foto's te maken. Ik moet heel eerlijk zijn, als je de stad gewend bent kan het echt zo heerlijk zijn om je terug te trekken in de "natuur". Nou is Almere natuurlijk niet echt natuur, aangezien het compleet door mensen aangelegd is en het eigenlijk ook een beetje een stad is. Toch is het heel anders dan Utrecht. De sfeer is gemoedelijker in het dorp-achtige gedeelte waar ik vandaan kom, en vooral in de buurt van mijn ouders is er heerlijk veel groen. Ik zou mijn voorliefde voor steden echt voor geen goud willen omruilen voor een omgeving met natuur (voorlopig nog niet in ieder geval) maar af en toe is het fijn om je even te kunnen terugtrekken op een plek waar het 's nachts zo stil is dat je niet kan slapen van de stilte. Of waar je kan horen hoe de regen tegen je raam aan tikt. 

Kitten is niet zo gek op knuffel-time, maar het hoort er nou eenmaal bij als ik weer eens op bezoek ben.
 Ik heb overigens mijn haar weer geverfd! Terug naar bruin, yay. De rode gloed komt langzaam weer om de hoek kijken, maar ik ben in ieder geval van het gros van het rood af. Yay voor brunettes!

2 opmerkingen: