woensdag 20 november 2013

GUILTY PLEASURES

Een beetje laat, ik weet het. Toch wou ik de guilty pleasure tag nog even doen!

Film: World War Z

Ik ben echt een sucker voor apocolypse-movies. Deze is het meest recente voorbeeld. Ik kan echt intens genieten van het scenario waarin een groepje mensen overlevend is van een soort catastrofistische ramp, of een virus. Één held die met de eindoplossing komt, terwijl de hele wereld aan het vergaan is. Dit soort films zetten mij aan het denken. Dat ene kleine groepje overlevers, moeten die dan de hele wereld herpopuleren? Of wordt er gewerkt aan een nieuw medicijn om te zorgen dat de zombies weer levend worden? Jammer dat er nooit een vervolg is op dit soort films, met het technische verhaal achter hoe het allemaal in zijn werking gaat na afloop. 

Serie: The Valleys

Oooooh The Valleys... Heerlijk. De uitspraken... "You can't shag a personality mom!". En mijn persoonlijke favoriet: "I'm free, I'm single and I'm ready for my clit to tingle". Ik lig elke aflevering weer in een complete scheur. Of het echt een guilty pleasure is weet ik niet, want iedereen kijkt het. Ik ben van mening dat er twee groepen zijn die deze serie kijken. De groep die op deze mensen wilt lijken, en de groep die deze mensen gewoon compleet uitlacht. Ik hoor bij de tweede. 

Muziek: Tienermuziek

Dit is absoluut niks waar ik me voor schaam. Ik ben gek op catchy muziek (ook al lijkt het allemaal op elkaar). Als ik echt geen energie heb zet ik toch gewoon lekker bovenstaand nummer van One Direction op en dans ik het liefst door mijn kamer in mijn ondergoed. Hoort erbij. Blame it on the hormones. Hetzelfde geldt voor Taylor Swift. 

Food: ALLES

Ik ben echt een ontzettende veelvraat. Als ik openstond voor obesitas had ik elke dag pizza gegeten, en twee bussen Pringles, en een pak koekjes. En McDonalds. Hmm. 


Activiteit: TLC

Dat ik verslaafd ben aan Honey Boo Boo weten jullie al, maar dat mijn verslaving eigenlijk de hele zender TLC omvat nog niet. Ja, TLC. Het liefst de hele dag. Vooral de ontzettend slecht gereconstrueerde moordverhalen. *zap*

Absurde verzameling/aankoop: Gezichtsverzorging

Ik heb denk ik, zonder grappen, voor minimaal €200 aan crèmes en reinigingsproducten op mijn kastje staan. Oeps.


 

Mancrush: Dennis Storm

'Nuf said.

Kleding: Onesies

In dit rendier-gevaarte beweeg ik regelmatig in en rond het huis. Ik zou er niet zo snel in naar buiten gaan, maar voor binnen wil ik nooit meer iets anders. 



Hebben jullie ook guilty pleasures? Let me know!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten