dinsdag 31 december 2013

2O13

Omdat alle Bloglovin' posts op mijn tijdlijn op dit moment over het jaar 2013 gaan heb ik zojuist besloten dat ik maar eens mee ga doen met de trend. 

Ik ben een ontzettende materialistische 18-jarige natuurlijk, dus ik ben blij met alle spullen die ik gekregen en gekocht heb. 

Verder:

- Mijn verhuizing. Ik hou met heel mijn hart van mijn ouders en ik ben heel dankbaar dat zij nog allebei op zo'n actieve manier in mijn leven zijn. Toch ben ik heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om op mijn 17e al naar Utrecht te verhuizen. Ik heb daar nu zo'n leven opgebouwd en ik zou me echt niet kunnen voorstellen hoe dat ooit anders had kunnen zijn. 

- Mijn tweede verhuizing. Na een tijdelijke kamer ben ik verhuisd naar een tweede huis, waar ik nu nog steeds woon. Ik ben zo dankbaar dat ik in zo'n mooi huis mag wonen, maar het allerdankbaarst ben ik voor mijn huisgenoten. De mensen die er door dik en dun altijd voor me zijn met een wijntje en een sigaretje. Ik kan oprecht zeggen dat mijn huisgenoten mijn leven in Utrecht zo veel leuker maken en ik ben gek op ze. Adriaan, Thomas en Willemijn, dikke vette kus!

- Mijn baan natuurlijk. Het is een baan en dat zal het blijven, maar ik ben zeker wel dankbaar dat ik in deze tijd nog een bijbaantje kan hebben en voor mijn leuke collega's. Natuurlijk zitten er minder leuke dagen tussen, want het blijft werk.... Maar mijn collega's slepen me er altijd weer doorheen. 

En last but most certainly not least:
- Mick. Klef kleffer klefst, maar ik ben 1000000% dankbaar dat ik dit jaar mijn lief heb leren kennen en dat hij me tot nu toe nog niet zat is, en dat ik hem nog niet zat ben. 0% ;). 


2O14:
2014 wordt voor mij een jaar van keihard werken. Proberen toegelaten te worden tot de opleiding Journalistiek in Utrecht en proberen zo veel mogelijk centjes te verdienen. Ook wordt het een jaar waarin ik hoop nog meer van Mick te gaan houden (voor zover dat mogelijk is), leuke times met mijn vrienden en huisgenoten te hebben, en natuurlijk veel te bloggen. 

Hoe gaan jullie oud en nieuw vieren en wat zijn jullie doelen voor volgend jaar?

Dikke kus,

Em. 

2 opmerkingen: