vrijdag 13 september 2013

Disco baby

Ik was jullie niet vergeten, heus niet.

Nee... Zonder grappen. Ik vergeet niet dat ik een blog heb, maar tussen werk en school en vrienden en mijn ouders die zo eens in de zo veel tijd ook eens wat aandacht willen heb ik het zo ongelofelijk druk dat bloggen er heel vaak bij in schiet. Ik weet dat ik het zo'n beetje elke post beloof, maar ik ga jullie echt proberen wat beter bij te houden. Echt waar!

Een trend die ik de laatste tijd veel voorbij heb zien komen en waar ik absoluut ver-liefd op ben zijn de disco pants. Voorbeeldje:
Bron: Tumblr 
 Als iemand de gouden tip heeft naar waar ik deze kan vinden, je zou mijn eeuwige held zijn!!

Voor de rest is zoals velen van jullie al zullen weten de Topshop in Amsterdam open gegaan. Het is dan wel in de Bijenkorf dus maar een kleine store, maar ik ben toch intens gelukkig. Tot nu toe heb ik hem actief gemeden (ben er al drie keer met de tram langs gereden maar heb mezelf toch elke keer weer weten te overtuigen dat ik echt niks nodig heb en dat ik het niet mag van mezelf), maar ik weet dat zodra mijn grote vriend de stufi weer gestort is, ik er te vinden zal zijn. Hier enkele items uit de huidige collectie van Topshop waar ik helemaal verliefd op ben!

In combinatie met disco pants, loveee!

Een absolute favoriet voor dit seizoen

Het geweldige aan Topshop vind ik hun verschillende prijscategorieën. Alle kleding is van goede kwaliteit, je hebt geen gezanik met losse naadjes en vervelende stofjes waar je in gaat zweten - iets waar ze bij de H&M/Primark nogal een handje naar hebben. Bij Topshop heb je de basic goedkopere lijn. Dit is kleding van goede kwaliteit en altijd erg gericht op de huidige mode. Daarbuiten heb je enkele "uitschieters". Kleding die wat specialer is, en daarom wat duurder. Dit is dan gemaakt van een extra fijn materiaal, of heeft een print/vorm die je niet zo veel ziet. Topshop geeft dus een kans aan mensen die niet zo veel te besteden hebben om er geweldig bij te lopen, en geeft daarbuiten mensen die wel wat meer kunnen besteden aan kleding het gevoel dat ze catwalk-fashion kunnen kopen terwijl ze gewoon in de Bijenkorf lopen.
(en nee, ik maak geen reclame voor Topshop! Vind het gewoon een toffe winkel)

1 opmerking:

  1. Die discopants zijn inderdaad heel tof! Ongeveer een maand geleden zag ik ze bij de Primark en Romwe heeft ze ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen